سبز فایل

طرح توجیهی پایان نامه طرح کسب و کار،مقاله 1398،قرارداد،پاورپوینت،جزوه،نمونه سوالات،حل المسائل،پرسشنامه،سوالات استخدامی،بانک ایمیل،شماره تلفن مشاغل

سبز فایل

طرح توجیهی پایان نامه طرح کسب و کار،مقاله 1398،قرارداد،پاورپوینت،جزوه،نمونه سوالات،حل المسائل،پرسشنامه،سوالات استخدامی،بانک ایمیل،شماره تلفن مشاغل

خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس دکتر شعبانی

خلاصه-کتاب-روش-ها-و-فنون-تدریس-دکتر-حسن-شعبانی
خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 114
حجم فایل: 593
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:

جزوه ای کامل و جامع از کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی

قسمتی از متن :
الف:تعریف یادگیری
مهارتهای خاصی می دانندو عده ای دیگر آن را انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر تصور می کنند.در این تعاریف مربی یا معلم نقش اساسی دارد و شاگرد چندان فعالیتی از خود نشان نمی دهد که باعث اختلال در امر یادگیری معنی دار میشود.رفتارگرایان یادگیری را تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری تعریف می کنند و از دیدگاه مکتب گشتالت یادگیری کسب بینشهای جدید یا تغییر در بینشهای گذشته است .آنچه در این دو تعریف
مشترک است بحث تغییر است.کاملترین تعریفی که تا کنون از یادگیری توسط هیلگارد و مارکوئیز ارائه شده است عبارت است ازفرآیند تغییرات نسبتاُ پایدار در رفتار بالقوه فرد بر اثر تجربه .آنچه این تعریف را متمایز کرده است در بر گرفتن موضوعات فرآیند،تغییر،نسبتاَ پایدار،رفتار بالقوه و تجربه است که مختصراَ هرکدام را تحلیل می کنیم. 1-یادگیری یک فرآیند است چون مانند فرآیند،بر اثر تعامل دائم فرد با محیط ،همیشه و در همه جا به طور پیوسته و مستمر صورت می گیرد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.