بخشی از متن:
نمونه سوال مستند سازی محمد حسن زاده دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور دروس جامع دانشگاهی
بخشی از متن:
فهزست
توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال
صادرات مستقیم
مزایای صادرات مستقیم
معایب صادرات مستقیم
نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات مستقیم
کارگزاران خارجی
تنظیم توافقنامه کارگزاری
مذاکره بامشتریان
توزیع کنندگان خارجی
نقش توزیع کنندگان درصادرات
نقش نمایشگاه های بین المللی در توسعه صادرات شرکتها
اهداف بازاریابی از حضور در نمایشگاه های بین المللی
بررسی نقش اینترنت در رفع موانع و مشکلات بازاریابی صادراتی شرکتها
سهم فروش شرکت ها در کشورهای هدف
موانع بازاریابی صادراتی
مشکلات مرتبط با صادرات شرکتها
بازاریابی صادرات کالا و راههای پیدا کردن مشتری خارجی برای صادرات
به عنوان یک صادرکننده چگونه بازاریابی صادرات کالا را انجام بدهم؟
در مورد راه و روشهای بازاریابی صادرات کالا برای پیدا کردن مشتریان خارجی چه اطلاعاتی دارید؟
تعریف تجارت الکترونیکی
نقش تجارت الکترونیکی در صادرات
ابزار موثر بازاریابی برای صادر کنندگان
پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید
بازاریابی الکترونیکی با ایجاد وفاداری، تبلیغات، ارتباطات با مشتری و … توسعه صادرات را باعث شده است
در هم شکستن مرزهای جغرافیایی
ارایه اطلاعات کافی درباره کالاهای صادراتی
وب سایت بهترین ابزار برای ترفیع صادرات
موانع توسعه صادرات و تاثیر تجارت الکترونیکی بر جهش صادرات
یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟
شناخت کشور مورد نظر؛ اولین گام فروش محصولات در خارج از کشور
نکات لازم در خصوص انتخاب کشور مقصد صادراتی
تهدیدات مربوط به عوامل قانونی
سایتهای بازاریابی بینالملل
صادرات بازاریابی در عصر اینترنت
شروع در بازاریابی صادرات آنلاین
صادرات خدمات بازاریابی-مطالعه موردی سرس لانکا
خدمات هوشمند بازار
ماموریت های خرید و فروش داخلی و خارجی
بازاریابی دیجیتال بین المللی
لیستی از سایتهای بازاریابی بینالملل معروف
بانک های اطلاعاتی در ایران
شرکت در رویدادهای تجاری؛ روش دیگر بازاریابی صادراتی
سفارتخانهها و رایزنان بازرگانی در کشورهای مقصد
بازاریابی صادراتی از طریق شرکتهای بازاریابی خارجی
صادرات محصول محور چگونه است؟
صادرات محصول محور چگونه است؟
نتیجه گیری از اینستاگرام
بازاریابی آنلاین در صادرات
محصولاتمان را به کجا صادر کنیم؟
در روش سنتی، تحقیقات بازار چطور انجام میشود؟
ساخت نام تجاری
بازاریابی بین المللی اینترنتی در سطح جهانی چطور میتواند به این فرایند کمک کند؟
درک محبوبیت محصولات و خدمات
پیدا کردن رقبا
. پیدا کردن محتوای قابل اشتراک در صنعت خود
افزایش محبوبیت برند
ارائه محصولات به دنبالکنندگان رقبا!
پیدا کردن تصمیمگیرندگان بازار در کشور مقصد
ساخت یک برند قدرتمند با کمک بازاریابی بین المللی اینترنتی
تبلیغ کردن محصولات و خدمات بالاتر از از رقبا
نقش استراتژیک بازاریابی دیجیتال
مقاله؛ضرورت تحقق راهبرد کلان توسعه صادرات: بررسی استراتژی های بازاریابی صادرات چای ایران
بازاریابی بین المللی چای صادراتی
هدف از کشف قیمت چیست؟
تاثیرات قیمت در تجارت ؛کشف قیمت چه مزایایی دارد؟
محاسبه سود و ضرر؛چرا کشف قیمت مهم است؟
میزان مصرف چای در ایران و جهان
انواع چای درجهان
تولید، صادرات و واردات چای در ایران و جهان
نوع چای که در ایران استفاده میگردد
پیشنهادهابرای فعالیت موفق در بازار چای
نکات کلیدی برای بازاریابی و فروش چای
تحقیق در بازار
تجزیه و تحلیل محصول در بازار
تبلیغات برای بازاریابی و فروش چای
استراتژی و برنامههای دولت کنیا در حمایت و توانمند سازی شرکت های بزرگ صادراتی
منابع درآمدی درکشورکنیا
حمایت دولت کنیا از سرمایه گذاریداخلی و خارجی
صادرات به عراق
مشاوره صادرات به عراق
بازاریابی در عراق
مناقصات عراق
مطالعات بازار عراق
قوانین و مقررات صادرات به عراق
تجارت با عراق
ترانزیت از عراق
حمل خرده بار به عراق (گروپاژ)
شناسایی تجار عراقی
صادرات چای ایرانی به روسیه
تجارت خارجی روسیه
تجارت دوجانبه ایران و روسیه
قیمت تمامشده پایین تولیدات صنعتی ایران نسبت به روسیه
مزیتهای اقتصادی روسیه برای اقتصاد کشورمان
مراحل انجام صادرات
مراحل گام به گام صادرات به روسیه
مزیت نسبی ایران در واردات از روسیه
مراحل گام به گام واردات از روسیه
چرا باید استراتژی تجارت داشته باشیم ؟
عناصر کلیدی استراتژی صادرات کدامند؟
از سناریوهای ساده استفاده کنید
الزامات یک کسب وکار برای محصولات یا خدمات
آموزش صادرات کالا
راهنمای بازاریابی درکشورهای هدف
در مورد نحوه رقابت صنعت خود در بازارهای جهانی تحقیق کنید.
شناسایی مشتریان در بازارهای انتخابی خود.
تحلیل بازارهای صادراتی
نگاهی به روند توسعه کره جنوبی
استراتژیها و برنامههای اقتصادی اعمال شده در دوران توسعه اقتصادی کره جنوبی
درسهای روند توسعه کره جنوبی برای جمهوری اسلامی ایران
بازاریابی بین المللی
اهمیت بازاریابی بینالمللی
اهداف اصلی بازاریابی بین المللی
خصوصیات بازاریابی بین المللی
برتری شرکتهای چند ملیتی درکشورهای توسعه یافته
استراتژیهای ورود به بازارهای بین الملل
بخشی از متن:
بخشی از متن:
پکیج آموزشی یوتیوب حاوی 12 صفحه.
بخشی از متن:
جزوه کودکان با نیازهای ویژه 1 و 2 (روانشناسی مرضی کودکان)
تعداد صفحات : 85
نوع فایل : word
قابلیت جستجو دارد.
قابلیت ویرایش دارد.
جزوه تایپ شده است.
کاملترین جزوه در سطح اینترنت.
جزوه فوق العاده برای درس روانشناسی مرضی کودکان
مناسب برای دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی
فهرست مطالب :
کودکان با نیازهای ویژه 1
اختلالات رفتاری عاطفی
ملاک تشخیص سلامت از بیماری
دسته بندی اختلالات DSM5
انواع اختلالات عصبی رشدی :
علائم کم توجهی
بیش فعالی همراه با تنکاشگری
نکات مهم در ADHD ترکیبی
تشخیص اختلال ADHD
موارد اصلاح خانواده
نوع فرزند پروری
شیوه های درمان ADHD
علل ADHD
اوتیسم دو علامت بسیار مهم دارد
علائم بالینی کودکان اوتیسم
علل اوتیسم
اختلالات جسمی حرکتی (فلج مغزی و اسپنیا بیفیوا)
تنوسیته: گرفتگی و اسپاسم عضلانی
نشنانه های سندروم cp
انواع و طبقه بندی cp
اختلال اسپینا بیفیدا
انواع اسپینا بیفیدا
کودکان با نیازهای ویژه ۲
فلج اندام
فلج اطفال
عوارض فلج اطفال
درمان فلج اطفال
MS
علائم ms
دیستورفی عضلانی
علائم دیستورفی
انواع دیستورفی
درمان دیستورفی
چند معلولیتی
نابهنجاری ها یا بدشکلی های اسکلتی
سندروم صدای گربه
علائم سندروم صدای گربه
ایتولوژی (سبب شناسی)معلولیت
اختلالات تک ژنی
انواع اختلالات تک ژنی
معیارهای اتوزومال غالب
خصوصیات و ویژگی های اتوزومال مغلوب
اختلالات مربوط به سوخت و ساز پروتئین
اختلالات مربوط به متابولیسم قندی مثل گالاکتوزمی_ گاراگولیسم
علت اختلال DCD
صفات غالب وابسته به جنس
اختلال لشنیهان
اختلال x شکننده
انواع اختلالات کروموزوم های اتوزوم
تشخیص سندروم دان
سندروم فوق مرد
عوامل حین تولد
بخشی از متن جزوه :
کودکان با نیازهای ویژه
اختلالات رفتاری عاطفی
این اختلالات با نامهای اختلالات عاطفی رفتاری و هیجانی هم شناخته می شود که در واقع همان اختلالات روانی است که کودکان به آن مبتلا میشوند و در حیطه آسیبشناسی روانی کودکان قرار دارد.
این اختلالات شامل رفتارهای نابهنجار و غیرطبیعی و مرزی است که در کودکان دیده میشود
روانشناسی مرضی بیس و تغذیه کننده و لازمه روانشناسی بالینی و مباحث روانپزشکی است.
آسیب شناسی روانی خود شامل دو دسته است:
نشانه شناسی: یعنی نشانه های مرزی نشانههای که مجموعاً نشان می دهد بخش یا برخی از بدن فرد طبیعی نیست.
علت شناسی یعنی در اصل میخواهیم ببینیم نحوه ایجاد این اختلال چه بوده و چگونه این اختلال شکل گرفته که همان بس پدیدآیی و گسترش بیماری است.
آنچه که نشانه ها و علل بیماری را روشن میکند در عصر تحقیقاتی است که صورت گرفته که بعداً در قالب یک نظریه و تئوری در میآید و در آسیبشناسی روانی از آن صحبت به عمل می آید بنابراین ما با تئوری های روانشناسی سر و کار داریم که تعدادی از آنها روی نشانهشناسی متمرکز شده و تعدادی دیگر روی اتیولوژی
به طور کلی میتوان گفت که روانشناسی مرضی یا اختلالات روانی در کودکان سه محور دارد:
1- نشانه شناسی
۲- علت شناسی
۳ -سیر و تحول بیماری
وقتی این سه مورد را در یک فرد بررسی می کنیم میتوانیم کمک کنیم تا فرد در آینده به بهبودی دست یابد رفتارگراها به این اختلالات اختلالات رفتاری میگویند و روانکاوان و انسان گرا ها و بسیاری از مکاتب به آنها اختلالات هیجانی می گویند که در عمل همه آنها یکی است
ملاک تشخیص سلامت از بیماری
ما زمانی می گوییم که یک کودک دچار اختلال عاطفی یا رفتاری است که
۱- به لحاظ آماری تقریباً جزء ۳ یا ۴ درصد جامعه باشد و تقریب نظیر ۶۸ درصد جامعه به آن مبتلا باشد
۲- رفتار او متناسب گروه سنی و هنجارهای اجتماعی منطقه یا کلاس نباشد ۳ احساس خوبی نداشته باشد و شاد نباشد و حس عذاب داشته باشد البته این موارد در بعضی از اختلالات با قوانین کشور هم همخوانی ندارد
نظام طبقهبندی در روانپزشکی و روانشناسی
ما دو نظام طبقهبندی دادیم که هر چند سال یکبار تغییر و تحول می یابد : DSM ICD
آخرین طبقه بندی روانپزشکی آمریکا DSM5 است این یعنی راهنمای تشخیصی و آماری انجمن روانپزشکی آمریکا که معمولاً طبقهبندی اختلالات در دنیا بر اساس این طبقه بندی است
ICD10 طبقه بندی بین المللی اختلالات است که در اینجا هم اختلالات رفتاری تقسیم بندی شده ولی ملاک اصلی ما DSM5 است.
DSM5 اختلالات رفتاری را به ۲۰ دسته تقسیم کرده و در اولین آیتم آن بخش زیادی از اختلالات رفتاری کودکان را به عنوان اختلالات عصبی رشدی قرار داده که در این اختلالات عصبی رشدی ۶ دسته از اختلالات شایع کودکان را قرار داده و بقیه اختلالات کودکان را در دسته های دیگر اختلالات بزرگسالان قرار داده در زیر تعدادی از این اختلالات را نام می بریم
دسته بندی اختلالات DSM5
1- اختلالات رشدی عصبی: اختلالاتی که در دوران رشد تا ۱۸ سالگی ایجاد شده و رشد فرد را تحت تاثیر قرار داده است
۲ -اختلالات طیف اسکیزوفرنی و اختلالات روان پریشی که در اصل همان فایل است که همراه با هذیان و توهم و از دست دادن ارتباط با واقعیت است و یکی از شدیدترین اختلالات روانی است
۳- اختلالات دو قطبی که یک قطب بایپولار است گاهی خوشحال و گاهی ناراحت هستند
۴- اختلالات افسردگی
۵- اختلالات وسواس فکری عملی
۶- اختلالات اضطرابی
۷- اختلالات مربوط به آسیب و عوامل استرس زا مثل PTSD یا مثل استرس حاد
۸- اختلالات تجزیه ای و گسستگی یعنی اختلالاتی که همراه با مسخ شخصیت است
۹- اختلالات کامبرشن همراه با نقص جسمی مثلاً مشکل معده درد یا سردرد پیدا می شود
۱۰- اختلالات تغذیه ای خوردنی البته مواردی که مربوط به حالات روانی است مثل پرخوری یا بی اشتهایی
۱۱-اختلالات دفع مثل بی اختیاری ادرار یا مدفوع
۱۲- اختلالات خواب و بیداری مثل بی خوابی حمله خواب و کابوس
۱۳- اختلالات جنسی مثل کارکردهای نامتعادل و غیرطبیعی جنسی مثل اختلال نعوظ یا اختلال انزال زودرس اختلال کج کاری یا ملال جنسی که در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است و اختلالات هویت جنسی است که فرد هویت مشخص ندارد.
۱۴- اختلالات اعتیاد آور و اختلالات مرتبط با مواد
۱۵- اختلالات عصبی شناختی مثل آلزایمر
۱۶- اختلالات شخصیت مثل شخصیت مرزی یا خودشیفته یا ضد اجتماعی